.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار هشدار داد ؛
برخورد با ترک فعل شهرداران در زمینه تحقق طرح مازندران پاک
شمال نیوز : استاندار مازندران با تاکید براینکه چهره استان را از باله پاک کنیم، گفت: شهردارانی که به وظایف ذاتی خود در این زمنیه عمل نکنند با آنان برخورد می شود.
برخورد با ترک فعل شهرداران در زمینه تحقق طرح مازندران پاک

به گزارش شمال نیوز، سید محمود حسینی پور ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با تاکید براینکه مسئولان باید به طور مستقیم صبحت های مردم را گوش و برای رفع مشکلات تلاش کنند، افزود: این مسئله اولویت اصلی دولت به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه متأسفانه در طول سال‌های اخیر شاهد ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان بودیم، گفت: وظیفه داریم نظام مسائل و گرفتاری‌های مردم را از نزدیک مورد بررسی قرار دهیم.

استاندار مازندران با اشاره به ملاقات عمومی، مباحث مطرح شده را مربوط به شهرداری‌ها، بیماران خاص، امور اراضی و غیره بیان کرد و گفت: دیدار چهره به چهره با مردم ادامه خواهد یافت زیرا بنا نیست ارتباطات مجازی با مردم داشته باشیم.

وی با اظهار اینکه ارتباط بیشتر با مردم سبب می‌شود تا نظام مسائل اجتماعی را بیشتر درک کنیم، گفت: ارتباط و تعامل با مردم جزو آموزه‌های دینی است و بنا داریم ملاقات‌ها فرمایشی نباشد و به اشکال مختلف این تعامل انجام شود.

حسینی پور با بیان اینکه رسانه‌ها در انعکاس نظرات مردمی نقش اساسی دارند، درباره پویش جمع آوری زباله اظهار داشت: پسماند مسئله اصلی استان به شمار می‌رود و همواره نگران وضعیت زیست محیطی استان هستم زیرا وضعیت در این زمینه بد است.

استاندار مازندران با عنوان اینکه موضوع پسماند وزباله مسائل فرهنگی هم دخیل است، گفت: شهر پاک با فرهنگ غنی رخ می‌دهد و باید همه افراد جامعه و استان در این زمینه همکاری لازم داشته باشند و باید تلاش کنیم تا نهضت عمومی برای فرهنگ سازی ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: باید چهره مازندران را از پسماند پاک کنیم و درپی آن هستیم تا گردشگری در حوزه‌های مختلف در استان رواج دهیم.

حسینی پور با اشاره به ضرب العجل به شهرداران برای پاکسازی محیط گفت: همان گونه استاندار حکم شهرداران را صادر می‌کند می‌تواند نسبت به عزل آنها نیز براساس قانون اقدام کند و خوشبختانه تاکنون شهرداران به صورت جهادی پای کار آمدند اما اگر شهرداران در انجام مأموریت ذاتی خود عمل نکنند، برابر قانون با آن برخورد می‌شود./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.